Pages

agoda.com INT Lazada MY

Fanta?? anyone?

Dulu dalam botol je
Pernah minum Fanta?? Last sekali minum bila?? 10 tahun lepas?? hehe

7 comments:

  1. tak pernah minum , tk pernah tengok hehehe ...

    ReplyDelete
  2. err tak pernah minum...
    sedap eh?

    ReplyDelete
  3. Weh, korang biar betul...takkan xperna minum???

    ReplyDelete
  4. last minum zaman kanak2 dulu..

    ReplyDelete
  5. tak pernah ini betui2 ..hehe .. pharmalif apa kata pasang tempat komen jenis commnet luv ke senang nak jejak kalau awak balas komen ..

    ReplyDelete
  6. Pn bee: Itula, nak gak pasang, tapi tak reti lagi :) ajarkan. emel ek.

    ReplyDelete
  7. dah lupa pulak , search je sekarang ni google melambak tutorial .. saya lepas dah berhosting terus lupakan semua ilmu blogspot huhu

    ReplyDelete