Pages

agoda.com INT Lazada MY

Kuching : Bandarraya ke 5 terbersih di dunia?

Apakah reaksi anda bila baca tajuk entri kat atas? First time aku dengar pun, aku terkejut. Reaksi aku: Biar betul?? Takkan antara terbersih di dunia. Hal ni pun aku dapat tau dari seorang rakan yang bercuti ke sini. Kagum jugak dgr ada bandaraya di Malaysia ni diiktiraf sebegitu. 

Cantik jalan tiada sampah

Salah satu restoran di waterfront


Trademark Bandar Kuching

Riverbank Suites

Pengangkutan utk ke seberang

Square Tower Fortress

Colonial Building

Walk of fame??

Fortress suatu ketika dulu

Waterfront

Waterfront
Okla, reaksi aku kini setelah 3 hari di Kuching. Memang bersih, terpegun aku tengok kebersihan yang aku rasa susah nak dapat kat bandar-bandar lain. Keep it up semua warga Kuching. Aku turut berbangga anda berjaya membuatkan Bandar Kuching sebersih ini.

No comments:

Post a Comment