Pages

agoda.com INT Lazada MY

Proton Preve dan kemelut pengambilalihan Proton Holdings Sdn. Bhd

Ramai yang dah tahu tentang model terbaru Proton ni kan. Jika korang browse pakcik Google, tentu dah ramai yang membahaskan buruk baik model Proton terbaru nikan. Apa yang aku nak cakapkan kepada Proton Holdings hanyalah good job! cantik model terbaru ni. Memang ada potensi untuk jadi market leader untuk kenderaan dalam kumpulannya.


Cuma tadi aku agak terkejut dengan kemelut yang melanda Proton Holdings setelah diambil alih oleh DRB-Hicom. CEOnya nak letak jawatan kedengarannya la. Aku harapkan ianya tidak berlaku disaat Proton Preve baru mula nak dijual. Apa tidaknya, hype negatif akan muncul yang tidak akan membantu penjualan model tersebut.

Apa-apapun, All the best! Aku bangga dengan Wira SE aku yang masih bertahan lama dan lasak. Model Wira memang model Proton yang terbaik. Adios!

No comments:

Post a Comment