Pages

agoda.com INT Lazada MY

Siapa Paul Scholes?


Kredit : Kosmo!

Kalau Barcelona amat berbangga dengan pemain bintang, Lionel Messi yang memang diakui hebat dan hanya dia sahaja yang berada dikelompoknya. Man Utd atau Red Devils boleh berbangga dengan pemain tengahnya yang dianggap Maestro yang mampu menentukan corak  dan tempo sesuatu perlawanan. 

Mana tidaknya, setiap kali Paul Scholes main, sudah tentu aku yakin Man Utd akan menang. Cuma jika Man Utd lawan Barcelona. Memang agak senang nak jangka yang Barcelona akan menang. Itu sebab aku benci tengok ulangan Champion league ketika tewas dengan Barcelona. Hampeh betul!

Walaupun hampir berusia 37 tahun, Paul Scholes pada aku adalah nadi kepada perancangan permainan Man Utd. Bukan aku cakap ni seperti Micheal Carrick atau Tom Cleverly tidak mampu menggalas tugas berat di kawasan tengah. Cuma anda lihat sahaja lah musim Man Utd tahun ini, jika tidak membawa masuk Paul Scholes, aku rasa Man Utd tidak akan berada di atas seperti sekarang.


Untuk Paul Scholes, you are the best!

No comments:

Post a Comment