Pages

agoda.com INT Lazada MY

Blog Untuk Semua dalam bahasa inggeris-Hebatnya


Terima kasih kepada Google kerana meningkatkan mutu blogspot ni. Sebabkan aku tak berapa nak pakar dalam Wordpress, aku stick dengan blogspot. Blogspot pun dah ada teknik seperti SEO. Aku dah aktifkan dan ianya berkesan. Selalu keywords yang aku taip, pasti blog aku ni tersenarai dalam page yang pertama.
Sekarang ni pulak ada widget terbaru iaitu Google Translate. Kepada peminat blog ini yang datangnya dari luar negara bolehlah translate kan bahasa blog ini kepada bahasa yang anda inginkan. Hebatkan. Tapi tunggang terbalik la bahasa tu. Tapi at least diorang boleh la sikit-sikit faham apa yang ngomelkan dalam blog ini.
Semakin bersemangat pulak nak berblogging sebab SEO dah sikit-sikit tau, pembaca dari luar negara pun boleh baca. Apa yang aku nak lagikan? Thanks Google. :)Oh ya, lagi satu cara nak pasang pun senang, just klik kat Add Widget. Nanti ada la nampak Google Translate ni. Bagus betul.

No comments:

Post a Comment