Pages

agoda.com INT Lazada MY

Burger Bakar Kaw Kaw Wangsa Maju


Meleleh air liur tgk burger ni
Pernah rasa burger bakar kaw kaw Wangsa Maju? Tidak pernah tahu tempatnya dimana? Oh, senang sahaja jika nak cari. Selepas cari dan jumpa, cubalah rasai kesedapan burger bakar ini yang sememangnya kaw-kaw. Sekarang ini macam trend pulak burger bakar ni. Di pasar malam Danau Kota juga dah ada peniaga yang jual burger bakar. So, tidaklah ekslusif di Wangsa Maju sahaja. Burgernya yang besar dan daging bakar yang juicy. Sedap untuk mereka yang inginkan kelainan untuk menikmati sebiji burger. Takdelah asyik makan McD sahaja kan?

Beratur amik nombor bang.

Address: Jalan 4/27A, Section 2, Wangsa Maju, Setapak, 54200 Kuala Lumpur, Malaysia
Alamat Poskod: 53300 Kuala Lumpur
GPS Coordinates: N3 12.389 E101 44.106

2 comments:

  1. Sedapnyew!! tengok pun dah meleleh. Nk try juga sbb dah lme xmkn burger mcm nie.. T^T

    ReplyDelete