Pages

agoda.com INT Lazada MY

Nikmat Naik Bas

Welcome!
Jumaat adalah cuti umum. Kepada yang tak tahu, Jumaat adalah hari ulangtahun kemerdekaan Malaysia yang ke 55. Slogan tahun ni; Janji Ditepati. Hmm..malas nak sentuh bab kontroversi disebalik slogan, logo dan motif kerajaan sempena sambutan ulangtahun kemerdekaan kali ini. Itu hak masing-masing. Jika ada yang tak setuju, biarlah. Akan ada yang setuju. Pada aku biarlah ia disimpan rapi dalam ruang peribadi masing-masing.

Nikmat naik bas? Apa kes ni pulak? Takdelah just nak bagitau yang aku akan naik bas di Pudu Raya Sentral Khamis ni. Itu je. Sekian. Hehe
Ruang menunggu yang luas

Selesa
Kagum dengan kecanggihan hentian pudu sekarang. Last naik bas tahun 2006 waktu final year zaman student dulu. Dah 6 tahun tak dapat rasa nikmat naik pengangkutan awam. Akhirnya dapat juga merasai nikmat tu semula. Janji semestinya mesti ditepati. Tak gitu? 

p/s : Perak kejap sebab dah lama tak jejak ke sini. Student yang selalu guna khidmat pengangkutan disini. 

No comments:

Post a Comment