Pages

agoda.com INT TinyDeal INT Aliexpress INT TinyDeal INT Booking.com INT Lazada MY

6/4/2013 - Seminar Hartanah Pie2020 featuring Shahrilsidek

Wow..ini memang mengujakan. Hari Sabtu ini bersamaan 6/4/2013 adalah hari yang sudah lama aku nantikan.  Pertama, hari itu aku nak tebus hadiah tiket seminar bernilai RM 390 daripada pelabur hartanah bumiputera yang begitu famous iaitu Pie2020.  Dah lama menang peraduan yang dianjurkan sempena hari lahir beliau yang ke berapa aku tak pasti pulakla... Janji dapat peluang keemasan menimba ilmu dari otai hartanah.

Sebab kenapa aku nak belajar lagi pasal hartanah ni boleh jengah entri aku Kenapa Saya Perlu Dapat Tiket Percuma ke Seminar Hartanah Pie2020

Yang keduanya, setelah menguruskan admin famili yang semestinya paling utama, banyak kali terlepas peluang untuk tebus tiket tersebut.  Mungkin sudah rezeki aku yang seminar kali ini diberikan peluang untuk aku sertai dan bonus daripada kesabaran aku tu ada speaker undangan iaitu Saudara Shahril Sidek yang juga bekas or JV partner bro Pie2020. So, kedua-dua mamat ni memang sentiasa dalam radar aku, selalu aku jengah blog mereka yang sarat dengan info pasal hartanah.  Jika berpeluang JV dengan mereka, memang aku alu-alukan.

Hopefully Rezeki Tambahan Dari Tuhan berganda-ganda untuk aku dan famili.  Aku memang teruja untuk ceburi bidang pelaburan hartanah ni.  Doakan aku ye kawan-kawan.

p/s: Kehadiran dah dimaklumkan pada Pie2020, kebenaran dah dapat dari isteri dan apalagi masa untuk belajar la. Harap Bermanfaat.

6 comments:

  1. kalau ada duit dan ada kesempatan, pergi saja seminar macam ni. bagus

    ReplyDelete
  2. itula..semoga ada ilmu baru yang saya dapat

    ReplyDelete
  3. Wahh mahalnya seminar pelaburan hartanah.. Saya pergi seminar yang murah-murah je...


    Pengalaman Pertama Naik Helikopter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu sebab kena dapatkan tiket percuma.hehe

      Delete
  4. selamat berseminar! nnti sharela skit kat sini. hehe

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah...saya akan kongsikan nanti

    ReplyDelete