Pages

agoda.com INT Lazada MY

Makan Malam Dengan Sifu-sifu Popular di Pullman Hotel

Bertempat di Pullman Hotel, Putrajaya tempoh hari pada 29 April 2013 sempat juga aku luangkan masa menghadiri makan malam dengan blogger-blogger sifu hartanah yang cukup sinonim dengan niche masing-masing.  Antara yang hadir adalah abangensem.com, denaihati.com dan zarulumbrella.com.  Makan malam ini ditaja sepenuhnya oleh abangensem.com yang memilih aku sebagai pemenang dalam satu contest yang dianjurkannya.
 
Zarul Umbrella la

Meja Bulat. Meeting apa tu?

Ucap Selamat pada Founder Denaihati.com

abangensem in action
Aku datang awal kut tunggu sifu-sifu sampai.  Orang kedua sampai adalah blogger dari Putrajaya iaitu dkna.my.   Katanya menggantikan pemenang kategori wanita.  Boleh juga kenal dengan blogger yang sudah lama berkecimpung dalam bidang media sosial atau alternatif ini.  Makan malam di Pullman ni macam tak berapa nak kick pun, maybe sebab tak ramai pengunjung maka pilihan makanan agak terhad.  Tapi yang paling penting adalah sesi berborak dan bertukar-tukar pendapat.  Sebab itu pun aku gagahkan juga hadir.  Kalau nak diikutkan rasa sedap makanan, masakan kat rumah aku lagi sedap gamaknya.

Buat-buat macam tak teruja sangat..maintain cool
Walaubagaimanapun, aku tetap nak ucapkan ribuan terima kasih kepada abangensem yang telah memilih aku.  Rasa termacam sedikit popular pulak apabila berjumpa dengan mereka ini. Sifu denaihati juga seorang yang humble rupanya, tak sangka beliau berkelakuan seperti remaja sedangkan usianya sudah agak senior kot.  Sempatlah juga meraikan hari lahirnya disana. Anyway, thanks again for the oppurtunity. Nak tengok gambar lagi banyak, boleh baca entri INI.

7 comments:

  1. wah bestnya...

    kebetulan pula saya baru buat entri santai bercuti di Pullman juga ;)

    ReplyDelete
  2. tahniah..dah baca entri di blog dkna..

    ReplyDelete
  3. Bertuah badan dapat makan malam dengan otai blogger dan artis. Makanan tak sedap belakang cerita. Hehe

    ReplyDelete
  4. seronok kalau dapat berkumpul dan berdiskusi. taklah "lepak kosong". hhehehe

    ReplyDelete
  5. Itula.peluang yg dtg bukan selalu

    ReplyDelete