Pages

agoda.com INT Lazada MY

Penulis Jemputan di Ciklaili.com

Diberi peluang untuk menjadi penulis jemputan di blog milik seorang cikgu di ciklaili.com.  Terima kasih banyak-banyak.  Topik apa yang hendak di kongsikan di blog itu masih menjadi persoalannya. Ini memang peluang baik sebenarnya. Memang baik.  Mungkin entri berhubung kesihatan kut yang sesuai untuk dikongsikan di sana.  At least pembaca blog ciklaili.com yang memang banyak tu dapat manfaat dan aku dapat saham akhiratnya. InsyaAllah.

Kalau aku nak cerita pasal famili rasa macam tak malu pula. Blog kau kan ada, kau cerita jela pasal famili ko kat blog kau sudah. Ini nak jaja sampai ke blog orang lain. hehehe..  Ok, keputusan muktamad, artikel berkaitan kesihatan bakal menjadi perkongsian aku di ciklaili.com nanti.  Tunggu.. Anyway, thanks cikgu.


p/s:  Aku risau sebab pemilik blog tu seorang cikgu.  Memang nahas la grammar aku tunggang terbalik. :P. Ok, nak gi Tesco beli barang jap.

4 comments:

  1. Ok..saya tunggu draft entri dari anda..

    ReplyDelete
  2. untungnya. boleh tarik trafik kalau kena cara ni :)

    ReplyDelete
  3. Emm banyak kelebihan kan bila menjadi penulis jemputan ni..hehe

    ReplyDelete