Pages

agoda.com INT TinyDeal INT Aliexpress INT TinyDeal INT Booking.com INT Lazada MY

Tak Sangka Ianya Memang Benar

Memang benar.  Dengan blog anda boleh buat duit.  Anda akan mengetahui kebenarannya bila anda terima komisyen pertama dari syarikat pengiklan atau dari program affiliate yang sangat mudah.  Contohnya mudah, aku baru je terima komisyen RM 1 dari JomNiaga.  Keh Keh Keh Keh, korang gelakkan aku ler tu sebab korang lagi pernah dapat ribu-ribu kan?... Lol...

Aku dapat RM 1 tu dari promosi iklan voucher ini.  Tup-tup malam ada notifikasi dari admin JomNiaga kata ada pelawat aku klik pada pautan yang aku iklankan tu.  Semudah itu.  Kalau macam ni memang benarlah ada orang duduk dirumah buat dan update blog sebagai sumber pendapatan dari rumah.  Ini ada satu lagi program JobDiRumah.  Sama je konsepnya. Basically korang akan dapat komisyen bila ada yang klik pada pautan dan membeli produk tersebut.  

Siapa yang masih tak faham apa itu program affiliate boleh baca panduan affiliate ini.  Bila dah tahu, daftar jadi agen affiliate seperti JomNiaga dan tara.....anda even boleh promote cara-cara pembenihan dan penternakan ikan keli.  Huh...tak masuk akal ek.. aku pun tak percaya, tapi bukti screenshot ni membuktikan segalanya.  Kalau usaha lagi keras mungkin dapat lebih banyak kut.  Tapi aku buat blog ini pun just suka-suka je, tak sangka suke-suke pun boleh buat duit sampingan.  Hehe..

Boleh jadikan kerjaya dari rumah ni.

Hmmm...tepuk dada tanyalah selera.

Agak-agak boleh ke kumpul duit dari program affiliate ni dan buat downpayment untuk beli rumah?? hehe..

8 comments:

  1. kak sumi pun baru daftar...... belum dpt hasil lagi ni..hik3

    tak per..pelan2 kan..lelama.. sure ada hasilnya.. org kata biar lambat asal selamat..hik3

    http://Sumijelly.com

    ReplyDelete
  2. Itula...biar lambat asal selamat ek..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,

    Bertukar laman web di Produk Muslim Ads Network

    Daftar segera ia percuma

    Terima kasih

    ReplyDelete
  4. tak lama lagi mesti lagi masyuk. hehehehe!!!

    ReplyDelete
  5. Emm untung sapa yang pandai jana pendapatan online dari jomniaga ni..hehe..saya belum dapat pun lagi..emmm

    ReplyDelete
  6. Wow tahniah :) Apa yang penting bagi seorang blogger adalah kerajinan untuk terus menulis blog setiap hari. Lebih banyak artikel, lebih selalu orang datang blog anda :D

    ReplyDelete