Pages

agoda.com INT TinyDeal INT Aliexpress INT TinyDeal INT Booking.com INT Lazada MY

(Gambar) Senyuman manis dan kenyitan mata awek Maybank

Perempuan kalau lelaki yang banyak duit mesti dia suka kan? ataupun lelaki yang kacak dan berduit, lagi lah digodanya.  Aku pun tak terlepas walaupun aku bukan tergolong dalam lelaki kacak dan banyak duit.  Tapi ada satu awek Maybank ni selalu bagi aku senyuman dan lirikan mata yang bisa mengoncang jiwa.  Pandangan mata yang seperti suruh lagi aku berurusan dengan Maybank dengan lebih kerap.  Ahhh...jiwa kacau sungguh betul la.
Maaf, saya takkan renew road tax dengan awak? saya renew roadtax dengan awek ini

Adakah ini taktik pelaris yang digunakan oleh Maybank? Sungguh tidak adil.  Mengeksploitasikan wanita untuk menggoda lelaki macam aku.  Sudahnya, banyak hutang aku di Maybank. Sadis sungguh.  Aku pun tak boleh nak buat apa, sebab lirikan matanya itu yang buatkan aku kerap menggunakan kad kredit dan terpaksa online untuk bayar.  Dan setiap kali bayaran itula, awek ini akan berikan senyuman menggodanya.  Ces!! terperangkap aku.

p/s:  Aku nak buka online Bank Islam la, at least takde la godaan macam ni. ... ;P

5 comments:

  1. pandai maybank kan?
    agak2 kalau letak kat blog boleh byk dpt trafik? hehehe

    ReplyDelete
  2. Itula..dapat trafik byk ok sgt tu...

    ReplyDelete
  3. Hehe :) Salah satu godaan di bank :)

    ReplyDelete
  4. Hehe..memang tergoda lahhhhhh....tahan-tahan...hahaha

    ReplyDelete
  5. Huhu...kesian kaum kita. hehehe

    ReplyDelete