Pages

agoda.com INT TinyDeal INT Aliexpress INT TinyDeal INT Booking.com INT Lazada MY

Rumah Untuk Disewa - Taman LTAT, Bukit Jalil

Salam Ramadhan ke 15,


Hari ini aku ingin war-warkan ada sebuah rumah sewa yang ingin aku sewakan. Butir-butirnya adalah seperti di bawah:

a.  Lokasi :  Taman LTAT, Bukit Jalil
b.  Size : 920 sq ft
c.  Jenis kediaman : Apartment/Kondo
d.  Fasiliti : Swimming pool, Mini market, Playground, 24 hour security, Balcony/Patio, Cable TV
e.  Sewa :  RM 1100/sebulan
f.   Deposit 2 bulan + Deposit RM 500.
g.  Ameniti : Eateries, School/University, Petrol station, clinic, near to Giant, near to Balai Polis Bukit Jalil, near to Balai Bomba Bukit Jalil, near to Sirim, near to Bukit Serdang LRT, near to Stadium Bukit Jalil, near to TPM. 

Syarat-syarat kemasukan:

1.  Pay Slip 3 bulan gaji.
2.  Surat pengesahan jawatan daripada majikan.

Keutamaan kepada penyewa bujang dan berkumpulan.

Akan aku uploadkan gambar nyer nanti once aku dah cuci bersih rumahnyer ye.  Kemasukan paling awal bulan Ogos 2013.  Sesiapa yang berminat boleh hubungi aku di talian 
013-3091748 (Halif)

No comments:

Post a Comment