Pages

agoda.com INT Lazada MY

Persediaan Sebelum Belajar

Bulan Januari dan Februari ni memang agak sibuk.  Sibuk nak uruskan pembelian rumah dan mungkin jual rumah juga.  Tapi aku perlu juga bersedia nak beli buku-buku rujukan untuk master nanti.  Bila tengok subjek yang belajar tu nanti macam dasyat-dasyat je.

Course Code
Course Name
Credit Unit
PHP703
   PHARMACY ETHICS AND LEGISLATION
2.00  
PHP704
   HOSPITAL AND COMMUNITY HEALTH
2.00  
PHP705
   PHARMACY, HEALTH & MEDICAL SOCIOLOGY
3.00  
PHP706
   DRUG INFORMATICS & PHARMACOINFORMATICS
3.00  
PHP707
   EVIDENCE BASED MEDICINE & META-ANALYSIS
4.00

Tu dia.  Nampaknya kena pegi Kedai Buku Kamal untuk usha-usha buku-buku ni jika ada. Sejujurnya, dah tak sabar nak kembali ke pangkuan sekolah lama. :)

No comments:

Post a Comment