Pages

agoda.com INT Lazada MY

Apa Yang Student Selalu Takut?

Lagi 2 hari sebelum perkara yang paling aku dan pelajar-pelajar lain selalu gerun nak hadapinya. Selalu akan ada rasa sakit perut, bergetar tangan atau berpeluh dahi menunggukan perkara ini. Perkara yang sebenarnya sudah acapkali dilalui namun ianya masih meninggalkan kesan psikologi kepada diri seseorang pelajar. Aku yang sudah bekerja ni pun bila nak menghadapi benda ni memang akan gugup, tak keruan dan tak tahu aku nak buat apa. Macam penangan debaran malam pertama pulak.

Lagi 2 hari yakni 14 Ogos 2014 benda yang paling kusut pernah aku fikirkan adalah KEPUTUSAN EXAM!. 

Hopefully aku berjaya lulus dengan cemerlang. Amin


3 comments:

  1. Siapa yang tak takut nak tunggu keputusan exam kan. Kalau penting lagi la.

    ReplyDelete
  2. Ya..sejak masuk zaman sekolah...memang takut dengan menda ni..hahaha

    ReplyDelete