Pages

agoda.com INT TinyDeal INT Aliexpress INT TinyDeal INT Booking.com INT Lazada MY

Kena tau ni dulu.Barulah boleh raya!!

Alhamdulillah...syukur banyak-banyak. Setelah 6 bulan berhempas pulas turun naik kelas. Akhirnya aku dah tau result semester lepas. Pointer 3.67! Syukur gila. Sebabkan benda ni la raya aku macam tak raya. Jantung duk berdebar-debar je. Budak datang raya semua aku bagi 2 inggit je. Kalau mood aku baik, mungkin boleh up jadi 5 inggit. Hehe... Ape-apepun, sesungguhnya ini pencapaian setakat semester lepas sahaja. Perlu harungi lagi 2 semester. InsyaAllah, rentak tu dah ada. Cuma nak kena adjust sket2 lagi. Alhamdulillah. Syukur kepadaMu ya Allah. Ini juga satu rezeki daripadaMu. Tambahkan lagi nikmatmu ke atas ku. Nikmat seperti yang Kau berikan kepada golongan-golongan yang bertakwa dan soleh. Amin :)

6 comments:

  1. Ok dah tu pointer macam tu.. Dah.. pergi raya.

    ReplyDelete
  2. pehh..tak pernah aku dapat pointer tinggi tu masa belajar dulu. jeles kejap aku malam nih. haha

    ReplyDelete
  3. Wahhh..tahniah bro..semoga selalu sukses yer..hehe

    ReplyDelete