Pages

agoda.com INT TinyDeal INT Aliexpress INT TinyDeal INT Booking.com INT Lazada MY

Semak status kemasukan pelajar ke UiTM

Oleh sebab UiTM sentiasa dihatiku. Memang setiap perkembangan UiTM aku ambil peduli. Bukan apa, sebagai universiti yang telah banyak berjasa kepada diri aku dan keluarga, aku perlu tahu keadaan semasa UiTM agar aku boleh tolong sekiranya perlu. 

Nak tolong macam mana bro? Senang je brader. Just jadi duta kecil UiTM dan selalu perform dalam kerja agar majikan dan rakan sekerja tahu ini adalah kualiti graduan UiTM. Mudahkan? Unless kalau korang dah terjebak dengan MLM yang siang malam hanya dok fikir MLM tanpa fikirkan tanggungjawab kerja yang sepatutnya diberikan. Maaf pada mereka yang buat MLM lebih-lebih lagi MLM yang lebih kepada head hunting tahap dewa. Korang fahamkan maksud aku. Aku rimas dengan golongan MLM yang merosakkan fikiran staf dan rakan sekerja. Antara pengalaman aku dealing dengan MLM ni adalah MLM seperti DCHL.

Eh, merapu pasal MLM pulak. Bukan apa, aku anti DCHL. Itu je sebab aku tgk staf-staf aku ada yang masih tanggung hutang 'pelaburan' diorang sampai sekarang.

Tapi satu je yang aku kena clarify, tak semua syarikat yang beroperasi mengikut konsep MLM ini teruk. Ada yg ok. Bahkan, ramai peniaga kita yang berniaga menggunakan konsep ini. Yang head hunting dan janji bulan bintang yang macam xde kesedaran sivik tu.

Ok, kepada adik-adik yang nak semak keputusan permohonan masuk ke UiTM boleh layari portal seperti dibawah ini:


Sekian entri merapu caca merba ini.

No comments:

Post a Comment