Pages

agoda.com INT Lazada MY

[Sombong] Ada ketikanya sombong itu perlu.

Tiba-tiba dapat emel dari entah siapa yang tanya adakah aku kenal dia? WTH. Mana aku kenal ko. Malas aku layan. Hujung pangkal pun takde, tetiba nak pancing. Ntah-ntah scammer mana ntah. Sudahlah sekarang ni banyak betul scammer especially yang selalu bagi emel suruh tukar password Maybank2u. Apa jadahnya la korang ni buat benda macam ni. Baik pikir benda lagi baik untuk dibuat.



Pada yang bertanya aku kenal ke tak ko tu.  Ni jawapan aku: Ada aku kesah. :p

No comments:

Post a Comment