Pages

agoda.com INT Lazada MY

Edisi kantoikan blog blogger famous





Salam semua. aku baru je balik dari Seremban sebab kena manage team hockey Kor Kesihatan DiRaja yang masuk bertanding dalam kejohanan 6 sebelah terbuka ATM di Stadium Hoki Seremban. Dalam duk manage team ni dapat satu ilham untuk buat edisi kantoi khas untuk tatapan dan panduan blogger lain.

Namapun Edisi Kantoi, apa yang akan berlaku ialah aku akan ulas blog blogger famous yang mungkin semua antara kita boleh belajar dari mereka. Yerla, kadang-kadang aku tengok diorang ni tak cakap abis pasal tips-tips mcm mana blog mereka berjaya. Semua kena usaha sendiri. Yup, sebab itulah aku akan ulas blog diorang dan 'kantoi' kan ape sebenarnya yang diorang cakap dan buat. Adakah kedua-duanya sama atau cakap lain buat lain. Atau betul2 ikhlas nak bantu blogger baru seperti aku.

Kaedah yang aku akan gunakan adalah pemerhatian, nyatakan bukti-bukti fizikal blog diorang dan juga ilmu pemikiran strategik yang dipelajari di INTAN. Semoga apa yang dikantoikan dapat diambil perhatian dan panduan kita semua.

Blog blogger famous pertama yang aku akan terjah tak lain tak bukan blog bro Eyriqazz. Sebab apa dia, sebab aku suka baca blog dia. hehe

1 comment:

  1. apa yang kantoi?? tak cool langsung entri nih.. wakluuu tajuk lain, isi cite lain.. kata sukakan penulisan... setakat tuu jerr ko tulis?? adoiii...


    rasa tak apa yg org rasa klu komen mcm nih?? hihihihihi

    ReplyDelete